Kan je schoenen uit de Primark van Luik ook ruilen in Eindhoven?

Het waren 2 verschillende maten en heb al geprobeerd te bellen maar hun telefoonnummer werkt niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
9.6K

Antwoorden (1)

Voordat ik hier mijn antwoord wilde geven heb ik zelf eerst het nummer :040-2369580 geprobeerd en ja dan kun je niet zomaar ophangen dus ik heb direct je vraag gesteld en ja je kunt ze gewoon in Eindhoven ruilen.