Waar kan ik een ontwerp op een t-shirt laten bedrukken op elke gewenste plek? In dit geval op de zijkant van het shirt.

Het ontwerp moet de voor een deel op de voorkant van shirt komen, en een deel dus op de achterkant. Ik kan nergens een site vinden waar je zelf helemaal de plek kan bepalen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Antoni
10 jaar geleden
Misschien lukt het wel op de "ouderwetse" manier: een bedrijf bellen of er langsgaan om te vragen of ze voor jou een speciale opdracht willen uitvoeren... Persoonlijk informeren bij zo'n bedrijf kan het gewenste resultaat opleveren.

Antwoorden (2)

www.spreadshirt.nl
vind ik zelf een leuke.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou zeggen doe het zelf! Koop transfer papier bij de hema, print hierop de door jou gewenste print af en strijk het op een shirt op welke plek je maar wilt! (uitgebreidere instructies staan op het papier zelf) Als je transfer papier gaat gebruiken, zorg dan wel dat je geen strak zitten shirt gebruikt, die fout heb ik zelf gemaakt, de print breekt dan een stuk sneller!

Toegevoegd na 33 seconden:
http://www.hema.nl/winkel/foto/fotografie-artikelen/fotopapier/transferpapier-a4-(38340002)