Waar kan ik deze Yves Saint Laurent T-Shirt kopen?

Ik wil graag deze Yves Saint Laurent T-Shirt kopen, maar kan nergens vinden waar ik ze kan kopen. Ik heb op het Internet gekeken. Geen resultaat en heb het aan vrienden gevraagd die het Shirt hebben, maar gaven ze een antwoord dat ze het niet wisten. (Ik wil wel een echte, geen neppe. Ook niet de versie van Y5L My Brand)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je wel zeker dat deze ook 'in het echt' verschenen is? Waarschijnlijk denkt iedereen dat hij nep is als je hem draait, want elke schooier loopt er in.

Het beste antwoord

Deze is op diverse plekken verkrijgbaar zie de bronnen. Tip: Je kunt in Google bij zoeken Afbeeldingen de foto uploaden. Dan krijg je gelijk alle websites waar dit tshirt op voorkomt. Uiteraard controle van echtheid kan niet op afstand. Ik raad het aan om hem in Nederland te kopen zodat je beschermd ben en terug mag sturen binnen 14 dagen. Mocht je het in het buitenland kopen betaal dan met PayPal dan heb je kopersbescherming en krijg je geld terug als je bedrogen ben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje wel voor de informatie. Woolrichjas kende ik al, maar weet nog niet zeker of 't betrouwbaar is.