ik wil al een tijd meer volume in me billen maar je word zowat doodgegooid met al die klinieken,acties& nieuwe methodes misschien heeft iemand tips?

Toegevoegd na 4 uur:
nee sporten is niet goed genoeg wil meer effect ben nu 20 en loop al vanaf me 16e met mn vriendinnen de deur bij de dokter plat borstvergroting gedaan lippen wangen op laten spuiten dus ben echt verslaafd maar vroeg me af naar welke kliniek of welke methode het beste is weet dat ze hier al ver mee zijn tegenwoordig worden er meer bil vergrotingen uit gevoerd dan borst vergrotingen en ik kan natuurlijk niet achter blijven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (6)

De beste tip: meer eten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Nee, want je kunt niet bepalen waar het vet terecht komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, het komt dan zeker OOK aan die billen hoor. LOL.
Fietsen, maar dan bergop, daar krijg je stevige billen van.
Een stepmachine is ook heel goed voor je billen, maar je moet vooral op kracht oefenen niet op uithouding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wordt lid van een sportschool en laat hun een programma samenstellen die speciaal gericht is om je bilspieren te trainen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goedkoper dan plastische chirurgie, sneller dan trainen, en veiliger dan veel vette dingen eten is er ook :

jawel...de Push-Up slip.. ( bestaat ook voor mannen overigens. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval niet in een gezond lichaam laten snijden. Dat is natuurlijk iedereen zijn eigen keus, maar de gevolgen van plastische chirurgie worden zwaar onderschat, en de resultaten zwaar óverschat.
Je zou voor de grap eens naar de serie ´the ugly face of beauty´ moeten kijken )nog een paar afleveringen te gaan). Goed programma voor jonge meiden.

Er zijn een paar gouden regels voor iedereen die plastische chrirurgie overweegt :
- bedenk of het wel heel erg noodzakelijk is en je niet op andere wijze (in de regel : gezondere of actievere leefwijze) hetzelfde of een beter resultaat kunt bereiken
- Laat je heel erg goed en grondig informeren over de mogelijkheden, de voordelen, de nadelen en de risico's van de ingreep die je overweegt, en NIET alleen door de kliniek die je op het oog hebt
- En, de belangrijkste : goedkoop is duurkoop. Acties en lokkertjes zijn BIJ VOORBAAT foute boel. Plastische chirurgie is big business, en jouw gezondheid zal ze werkelijk worst wezen. Uitsluitend je portemonnee is interessant.

Dat klinkt misschien een beetje cynisch, en dat is het ook. Ik heb een lichaam waar elke plastische chirurg ernstig jeukende handjes van zal krijgen, maar ben er van overtuigd dat een modellenbody er niet meer in zit, en ieder gesnij me alleen maar nog wanstaltiger zal maken. En helaas heb ik dergelijke resultaten meer dan eens mogen ' bewonderen' .

Dikke billen krijg je gewoon door je bilspieren te gebruiken. Sport, fiets, loop, ren, span ze desnoods voor niks 100 keer dag dag aan, maar krab je duizend keer achter je oren of iets dergelijks banaals je werkelijk ook maar het allerkleinste risico voor je gezondheid waard is.

Toegevoegd na 2 uur:
Realiseer je ook dat het een TIJDELIJKE mode is (zoals alle modes), en dat het er zo in zit, maar vrijwel niet meer uit te halen is. Loop je op je zestigste met twee van die voetballen vlak boven je knieën....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Vooral je toevoeging is zeer "plastisch"omschreven ;)
Implantaten heb ik begrepen dat ze verschuiven, dus geen aanrader. Je kan ook je eigen vet in laten spuiten, ik denk dat dit natuurlijker is.

Voor een tijdelijke oplossing kan je ook SALSA jeans kopen (die zijn speciaal om je volume te geven in de billen), of je kan broeken met grote bilzakken kopen, of zo'n onderbroek met een bil-kipfileetje (net als die voor je borst, maar deze dus voor je billen).