wat doet minder pijn met een helix piercing? een ringetje of een knopje?

ik wil voor mijn verjaardag een helix piercing, alleen ik sport vaak enzo dus wat kan ik dan beter doen een ringetje of een knopje laten piercen?
en hoelang duur het voor dat het minder pijn doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Het beste antwoord

Mijn ervaring is dat een ‘knopje’ altijd gemakkelijker/veiliger is dan een ringetje met sporten bijvoorbeeld. (Er is immers minder kans dat je ergens achter blijft hangen, aangezien de kleinste beweging tijdens het helingsproces al pijn kan doen.) Het is denk ik bij iedereen anders wanneer het minder pijn zal gaan doen maar het duurt wel ongeveer 2 maanden voordat het genezen is, de pijn wordt dan ook vanzelf minder.