Hoe heten die laarsjes die er een beetje zo uit zien, maar dan van plastic en met strik?

Ze zien er een beetje uit als deze paardrijlaarsjes voor bij chaps, maar dan om als gewone schoenen te dragen. Ze zijn van plastic en hebben op de voorkant een strik, die ook van zwart plastic is.

Toegevoegd na 2 minuten:
De foto doet het niet, maar ze lijken op jodphurs, die gedragen worden bij paardrijden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Amadea
10 jaar geleden
Volgens wikipedia zijn jodphurs broeken.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Daar zie ik gespen op zitten, geen strikken. En je schrijft het zónder uitroepteken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zitten ook strikken op, niet allemaal maar dat komt omdat het merk verschillende laarzen heeft, en ik weet dat het zonder uitroep teken is, heb ze zelf namelijk ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Dat heet gewoon regenlaarsjes met strik.

https://www.google.nl/search?q=regenlaarsjes+met+strik&sa=X&hl=nl&qscrl=1&rlz=1T4ADSA_nlNL475NL512&tbm=isch&tbo=u&source=univ&ei=DvStUpXzJYa40QWmnoD4Bw&ved=0CEwQsAQ&biw=1468&bih=734#imgdii=_