Welke maat laarzen past nu bij de maat schoenen die je hebt ?

Stel je hebt schoenmaat 42,kun je nu automatisch ervan uit gaan dat maat 41 of 43 past qua laarzen maat

Toegevoegd na 3 uur:
Welke maat laarzen past nu bij de maat schoenen die je hebt ? Correctie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, daar kun je niet vanuit gaan, zelfs maat 42 zal dan niet altijd passen, ieder merk valt anders wat maat betreft, zelf de verschillende modellen van hetzelfde merk, daarvan valt het ene model ruimer dan het andere. Je moet echt passen om de juiste, passende laars te vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok mooi anders wordt het een miskoop

Het beste antwoord

Daar kun je niet van uitgaan want je hebt met meerdere factoren te maken, zoals merk en materiaal en voering. En of het een laars met rits is of zonder rits.
Wat bij het ene merk maat 42 is, is bij het andere merk soms 41 of 43. En bij een stuggere leersoort heb je soms ook een andere maat nodig dan bij wat soepeler leer.