wat is een ander merk rugtas wat veel op de dakine tassen lijkt?

ik zag een tijdje geleden in de trein iemand met een supervette rugtas. hij leek heel erg op een dakine tas maar vanuit de verte zag ik dat dit een ender merk was (welke, dat kon ik niet goed zien) hij had verschillende kleuren, en had dezelfde touwtjes over de tas gespannen als een dakine tas. het logo was zo'n 8 sm lang en een centimeter hoog (het leken letters, dus dit zal dan wel de merknaam zijn)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

ik weet dat SAMSONITE zulke rugtassen maakt, met een goeie prijs/kwaliteits verhouding