waar kan ik deze jas kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Amadea
10 jaar geleden
Het merk staat er duidelijk leesbaar op. Het hangt er dus vanaf hoe oud de foto is of dit model nog in de handel is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat is het probleem ik weetniet wat daar staat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeft ie nou een dood wasbeerhondje over zn schouders?!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, volgens mij wel, zo'n gevild hondenlijkje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goh... Bah...

Antwoorden (1)

Als je het merkje terug spiegelt is te lezen dat er Froccella staat. Er vanuit gaand dat het om een herenjas gaat kan je hier kiezen - indien je dat kunt bekostigen - welke je wilt hebben: http://www.froccella.com/gentleman
Het model van jouw foto staat er niet bij, dus die is waarschijnlijk verouderd.
Plaatje bij antwoord
Amadea