Waar kan ik dit adidas t shirt vinden?

Ik heb een maand ofzo geledeneen adidas t shirt gezien. Deze was wit met het logo can adidas in de vorm van een hamburger. Hoe heet dit t shirt? Waar kan ik hem vinden. Op welke site??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

zoek eerst op de adidas site! tip: mischien was het een shirt uit een oude collectie, van vorig jaar ofzo. kijk dan op marktplaats of bij een of andere adidas outlet store!