Hoe krijgt mijn broek zijn natuurlijke kleur terug ?

Ik heb een donkere broek waar de kleur een beetje uit is . Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen , maar lange tijd niet aangetrokken. Het is een katoenen broek en is een beetje dof geworden. Iemand zei dat ik hem kon stomen , of een speciale stof ervoor kon kopen. Maar ik weet het niet echt, dus ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Even een nachtje in de schoonmaakazijn en daarna goed uitspoelen,vaak haal je hier weer de kleur mee naar boven en als dit niet helpt,dan zou je de broek opnieuw kunnen verven met textielverf die je bij een drogisterij kunt kopen.