Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn schoenen metaal-plaatje is verkleurd, wat moet ik doen?

mijn d&g schoenen hebben een metaalplaatje aan de zijkant met d & g er op staan, maar het is verkleurd, de metalen kleur is weg en nu weet ik niet wat het beste is om de kleur terug te krijgen, er zijn nog een paar hele kleine vlekjes met de oorspronkelijke kleur er op, maar daar omheen zit allemaal bruin achtig kleurtje, het is geen roest, want ik heb al een antiroest middel gebruikt, ik weet niet wat ik moet doen, de schoenen zien er perfect uit, alleen dat plaatje verpest het.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
681

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er mee terug naar de winkel en zeggen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het gebruikte materiaal. De winkelier moet vervolgens klagen bij d&g. Fabrikanten en vooral dit soort merken moeten weten dat mde consument graag waar voir zijn geld wil ipv veel geld betalen voor b-materialen met een duur merkje er op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de winkel geen goed advies kan geven of geen actie onderneemt dan kun je contact opnemen met de importeur. Als de winkel je diens naam niet opgeeft kun je hem vast wel op internet vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding