wat kan ik aantrekken naar een feestje met de dresscode ibiza style? ps. ik ben een jongen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2.1K

Antwoorden (4)

Dit is typische kleding van Ibiza dus zoiets zou ik doen
Plaatje bij antwoord
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Het zal toch waarschijnlijk gaan om een feestje met als thema "zomervakantie op Ibiza", lijkt mij zo! Ik denk dat de vraagsteller met de kleding van jouw foto erg uit de toon zal vallen bij het feestje, als hij dit soort kleding al zou kunnen vinden!
Poet
10 jaar geleden
Kijk dan hoeveel vrouwen er dan achter je aan lopen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
:) het klopt wel. Tegen een feestje Masaī style, of Amazone Indian style zou ik gelet op het weerbericht toch opzien.
ik zou een lichte kleur weide blouse aan doen en de knoopjes wat open en dan een leuke korte broek er onder. en als schoenen zou ik Vans gaan dragen of soortgelijke schoenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Een blouse die van gras gemaakt is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ik lees de fout nu pas. Een wijde blouse
Ik zou een zomerbroek tot aan je knieën doen met een wit t-shirt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zo'n hawaii short je weet wel met van die bloemen. verder teenslippers en een t-shirt met een V- hals. wat je ook kunt doen is de film Ibiza bekijken voor wat inspiratie, als je dat wilt