Wie weet er waar ik in Nederland terecht kan voor het aanschaffen van onderbroeken, strings, zwemondergoed etc. van het merk Koala ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (3)

Ik heb Koala ondergoed zien liggen bij de Wibra
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Als hij het "Koalaondergoed" bedoelt wat ik denk dat hij bedoelt, ligt dat NIET bij de Wibra ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh....ik ken koala als een heel degelijk merk als ik het goed begrijp is er nog een andere soort dus.
MissBiggie
12 jaar geleden
kijk hier maar eens dan http://koalaswim.com/ko-swim-split-master.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whahahaha, daar had ik inderdaad ook nog nooit van gehoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag me alleen wel af of je daar in zou willen/ durven zwemmen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OMG Heb ik toch bijna iemand naar de Wibra gestuurd met een plaatje van dat Koala spul "waar ligt dit? ik had van iemand gehoord dat jullie dit hadden. Hihihihi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, 't zijn inderdaad die kinky dingetjes genoemd bij koalaswim.com .... Wie vindt die nog meer leuk ??? Denk inderdaad niet dat ik hierom hoef te vragen bij de Wibra :-). Maar toch bedankt allemaal voor jullie reacties !
Koala body fashion uit Aalten.
Dit bestaat helaas niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van waar de min? Google maar eens, je zult het zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat je in een winkel die niet meer bestaat geen Koala ondergoed kan kopen, snappie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik snap het niet Susie, maar jij volgens mij ook niet.
Koala is een merk, geen winkel. Dit bedrijf waar ze het merk Koala maken bestaat niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien als je wat duidelijker was geweest, had ik het wel gesnapt. Jij zet het neer als een winkel die ermee is gestopt.
MissBiggie
12 jaar geleden
Misschien dan voortaan eerst even verder vragen voordat je gelijk gaat minnen ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt MissBiggie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@MissBiggie: voor de goede orde: de min was niet van mij, mijn reactie was er een op de vraag "waarom een min" (van een ander dus). Misschien even voortaan nadenken voor je reageert?
Probeer het eens hier:

koala Ondergoed | Vrouwen hotpants gemaakt door shirtdesigns ...koala Ondergoed gemaakt door shirtdesigns gezocht? Dat en nog veel meer ...
www.spreadshirt.nl/koala-ondergoed-C4408A14649756 - In cachekoala Ondergoed | Vrouwen stringtanga gemaakt door shirtdesigns ...koala Ondergoed gemaakt door shirtdesigns gezocht? Dat en nog veel meer ...
www.spreadshirt.nl/koala-ondergoed-C4408A14649759