Kent iemand een site waar ik goedkoop ORIGINELE Nike Air Max kan halen?

Hoi,
Ik ben op zoek naar Nike Air Max Classic. De normale prijs is ruim 100 euro. Is er ergens een site waar ze afgeprijsd zijn of een aanbieding hebben? Ik heb me suf gezocht maar meestal stuit ik alleen op neppe Nike's (wat ik niet wil). Ik snap dat ik ze niet voor de helft vd normale prijs kan kopen, maar ieder tientje wat ik bespaar is natuurlijk mooi meegenomen :-)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Typ eens in google in:
Goedkoopste Nike Air Max Classic,je krijgt dan verschillende hits te zien van site's waar ze wel goedkoper zijn,maar je moet wel zelf even zoeken op die site's.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de echte wilt hebben is dat minimaal 100eu. De goedkoopste site is: http://www.sporthuis.nl/nike-air-max-classic-1?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=discarded Bronnen:
- http://www.sporthuis.nl/nike-air-max-classic-1?utm_source=beslistslimmershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist&utm_content=discarded

Het beste antwoord

hallo, adres: www.StylePit.nl prijs: v.a. 81,95 gr. ludgardon