Hoe vermijd ik of hoe verwijder ik zweetplekken in schoenen?

Hallo allemaal

Ik heb sindskort nieuwe Vans gekocht. Ben er blij mee en ze zien er ook heel mooi uit. Maar er is 1 klein probleempje: hoe krijg ik die zweetplekken IN mijn schoenen weg? Of hoe kan ik die (donkere) zweetplekken in mijn schoenen vermijden?

Bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
2K

Het beste antwoord

Odorex gebruiken op je voeten! Dan zweet je niet meer is te koop bij kruidvat en trekpleister in spray vorm , lotion , depper en crème ! Ongeveer 5 euro en je doet er echt superlang mee ( ik 2 maanden )!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje voor je reactie! :)