Kan je een Sleek pallette ook in de winkel kopen?

Ik wil al een tijdje een Sleek pallette. Ik weet alleen niet of je ze ook in een winkel kan kopen. Meestal zie ik dat ze deze pallette alleen op het internet verkopen, maar ik wil het risico niet nemen, dat de oogschaduwen kapot gaan tijdens het versturen. Weet iemand een winkel waar je deze pallettes kan kopen?
Het liefst in Utrecht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet wordt Sleek niet in de Nederlandse winkels verkocht, maar bij de Nederlandse drogisterijen kun je ook leuke oogschaduw in een palette aanschaffen voor ongeveer dezelfde prijs, dus ga eens kijken bij het Kruidvat, Etos en DA, maar ook bij de warenhuizen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vroeger kocht ik ze bij de Hema, was altijd goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In veel winkels is er 1 doos als tester in gebruik, zodat je de kleuren voor aankoop kan uitproberen. Dat doen ze bij de Kijkshop niet, maar bij drogisterijen vaak wel, ook de Hema heeft inderdaad een goede cosmetica afdeling.
Sleek is een merk dat over het algemeen alleen online gekocht kan worden, maar in sommige afrowinkels worden ze wel verkocht. Ik weet dat het in ieder geval word verkocht in de afrowinkels in Den Haag, Arnhem en Nijmegen. In Utrecht zit er een afrowinkel in de Damstraat nummer 44. Ze hebben geen website dus ik weet niet zeker of ze hier sleek verkopen maar waarschijnlijk wel.
Ik snap dat als je online besteld bang bent dat de paletten kapot gaan, maar ik heb er meerdere besteld van de site misslipgloss.nl en die kwamen ongebroken aan. Paletten die op webshops worden verkocht zijn altijd heel goed verpakt zodat de kans op een gebroken palet heel klein is.