Kan je als minderjarige een Paypal rekening aanmaken en zo producten van internet bestellen? (ik wil voor zeker 100 euro bestellen)

Ik wil van internet wat make-up enzo bestellen. Ik ben pas 16 en wil dus een paypal account aanmaken. Mijn moeder wil dit liever niet want ze geloofd niet dat paypal vertrouwd is. Mijn broer en ik probeerden haar te overtuigen maar oke, dat lukte niet. Een vriendin van me zegt dat ze gewoon een paypal account heeft en ze is even oud als ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
67.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
MAKE-UP VOOR 100 EURO!!! Ik denk dat je moeder gelijk heeft :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe oud is je broer. Zet t op zijn naam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paypal is een van de betrouwbaarste vervangers voor een creditcard, als je geen creditcard hebt is Paypal het meest betrouwbare betaalmiddel op internet, vertel dat je moeder maar :)

Antwoorden (6)

tuurlijk lukt da . als je zelf een rekening hebt of iemand die zijn rekening wil geven daarvoor. alleen 1 ding is . als je je eigen rekening gebruikt . moet je zien dat je moeder je rekening niet checkt want dan kan ze uiteraard zien dat je vn je rekening dingen af hebt gehaald enzo ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is zeker mogelijk.

Maar de regels zeggen:
"2.1 Eligibility. To be eligible for our Services, you must be at least 18 years old and a resident of one of the countries listed on the PayPal Worldwide page."

Dus het kan, maar of ze het ook goed keuren!?!
Volgens mij, als ze erachter komen dat je nog geen 18 bent, 'bevriezen' ze je account.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, als u in aanmerking wilt komen voor de PayPal services, moet u minimaal 18 jaar oud zijn.

Dit staat in de voorwaarden van de Gebruikersovereenkomst.

Toegevoegd na 5 minuten:
Als je moeder het niet wilt, moet je het zeker niet doen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Als je het wel doet pleeg je fraude met alle gevolgen van dien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18 jaar minimaal .maar dat even terzijde.paypal is zeer betrouwbaar hoor geen probleem.

Toegevoegd na 1 minuut:
maar ga geen inpulsaankopen doen hoor krijg je cht spijt van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen ik 16 was heb ik ook PayPal aangemaakt. Op eBay wat dingen gekocht.
Geen problemen gehad. Zelfs niet het probleem dat ik fraude zou plegen met alle gevolgen van dien. (zoals hierboven wordt beschreven.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een gratis Paypal account kunnen maken. maar 1 ding, je gaat wel tegen de wetten omdat je dan een ongeldig geboortedatum invoert dus dan voer je niet jou geboorte datum in maar bijvoorbeeld van je ouders of gewoon een geboortedatum. want Paypal moet je 18 voor zijn, en is het nu eigenlijk nog niet geschikt dus ga je tegen de wetten. en let op als je een ongeschikt Paypal account wilt maken gebruik dan niet de mail van je ouders want dan zouden ze het zien. dus let op als je het doet ga je wel tegen de wetten in. of een ander manier is om je ouders zijn gegeven in te voeren en dat jij daar dan gebruik van mag maken. dus tegen de wetten of met gegevens van je ouders. je moet er eigenlijk 18 voor zijn net als Facebook en daar vullen kinderen ook niet hun echte geboortedatum in.
En als ik dat zou doen zuden mijn ouders denk ik wel boos worden. want mischien krijg je wel brieven van paypal.
zouden geen zuden
Toegevoegd op 07 mei 2018 07:44: tekst