Hoe krijg je snel haarverf uit je haar?

Ik heb al met conditioner geprobeerd en met echte ontkleurder durf ik niet zo goed. Hoe kun je nog meer snel zoveel mogelijk haarverf uit je haar krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.6K

Antwoorden (5)

met antiroos shampoo kan je de kleur goed vervagen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ wel de shampoo minimaal 10 minuten in laten trekken voordat je het uitspoelt
Met zilvershampoo kun je de kleur evt wat vervagen als t te hard heeft gepakt, vraag t eens na bij een kapster! En anders zal je echt moeten ontkleuren ben ik bang :-$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoop dat het helpt mij haar is bijna tot me kont en wil me haar verf wat er nog in zit er uit want ik doneer het aan kika
Ketchup in je haar smeren en 15 min in laten trekken daarna goed uitspoelen met lauw water- schijnt te helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat was je eigen kleur . Hebje het lichter gekleurd . Nix helpt of het moet een kleur shampoo , of spoeling zijn . Is het te rood geworden , gebruik azijn (niet puur) is het te donker . Gebruik anti roos shampoo . Sorry vraag in de toekomst advies , bij je kapper , en bezint voor dat men begint . Haar verven is een niet om keer baar proces . Mogelijk nu gewoon goed behandelen is minder duur , en slecht vj haar . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Head and Shoulders, classic. dat moet je namelijk nooit gebruiken als je je haar geverfd hebt, want je kleur vervaagt bij iedere wassing. haar wassen, handdoekdroog maken, flink wat Head and Shoulders erin en een uurtje laten inwerken, uitspoelen en een dag later herhalen. net zolang tot de kleur flink vervaagd is, en daarna je haar in de gewenste kleur verven.
zo heb ik bij mij het tomaatjesrood eruit gekregen!