Wie weet site voor winterjassen met een echte bontkraag?

T liefst niet te duur , italiaanse style is mag ook

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt bont?
Je weet dat daar onschuldige dieren voor moeten lijden en gedood worden?>_<
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet voordat ze levend gevild worden, omdat dan de huid makkelijker los tr halen is.
Frimu2
10 jaar geleden
Bijzondere vraag..... Ik wil graag een dier om mijn nek dat alllen voor zijn vacht gefokt is, maar heb er zo weinig respect voor dat ik geen geld over heb voor het eventuele welzijn van het dier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mag dit uberhaupt nog legaal verkocht worden in nederland? Nee toch...???!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neem liever nep bont: even mooi en geen dierenleed
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@joost: ja helaas wel. Heel veel pubergrut weet niet dat het met een dooie hond om de nek rondloopt. Het gaat meestal om wasbeerhonden die in China onder erbarmelijke omstandigheden worden gefokt en afgemaakt. Google er maar eens op, als je een sterke maag hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi, ik heb een echt lijkende ( namaak bontjas ) gekocht in America misschien ook wel wat voor jou site : http://fabulousfurs.com/ en deze jas heb ik : http://fabulousfurs.com/tanuki-faux-fur-mens-hooded-parka/p/13045TNKI/

Antwoorden (2)

Je bedoelt zo'n goedkope vuilniszak met een gemartelde dode hond er aan? Hier bijvoorbeeld:
http://www.onlinebontjas.nl/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
marktplaats staan er genoeg op. ook nieuwe.