Waar kan ik goedkoop schoenen laten maken?

Ik heb een fantastisch nooit eerder vertoond idee uitgewerkt voor schoenen maar waar kan ik ze niet te duur laten maken? ik had graag eerst een vb. van de schoen in mijn handen en niet enkel op papier. Ook liefst niet van die fabrikanten waar je er eerst een stuk of 600 van moet afnemen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Misschien een orthopedisch schoenmaker? Die maken ze zelf, en repareren niet alleen.