waar kan ik sneakers met wol aan de binnenkant vinden?

Ik zoek nieuwe sneakers, het liefst van een redelijk bekend merk, met wol aan de binnenkant. Ik heb nu een vermogen van grof genomen €110.

Weet jij het antwoord?

/2500

Hey, Er is een verschil tussen wol en schapenhuid. Van wol kun je ontzettende zweetvoeten krijgen -zekers als je daar aanleg voor hebt-, wat uiteraard niet prettig is. Schapenhuid heeft nog een stuk leer tussen het wol en de schoen wat er voor zorgt dat er ventilatie is in de schoen. Dus: Wol, huid (leer), leer van de schoen. Dit heeft als gevolg dat je iets meer betaalt, maar veel meer comfort ervaart. Blackstone is een Nederlands merk dat schapenhuid gebruikt. Iets prijziger dan je budget, maar zeker de moeite waard. Mocht je ze te duur vinden wacht dan nog even. Schoenenhandelaren hopen dat het nu z.s.m. koud wordt, maar als deze zachte temperaturen aanhouden dan kunnen de prijzen snel dalen!

Je kan bij de zallando kijken. Daar heb je veel keuze. Je kan ook gewoon winter sneakers in typen bij Google. Of sneakers met schapenvacht. Probeer gewoon een paar dingen bij Google (en zallando) je vind altijd wel iets op internet. Veel succes!

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100