Waar kan ik loshaar kopen om zelfs clipextensions te maken?

Ik heb heel dun haar en zou hier clipextensions in willen zetten. Zelf heb ik alleen geen idee waar ik deze kan kopen. Ik woon in de buurt van Leiden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (4)

Bij de betere toko, vooral de Antilliaanse of Surinaamse winkels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij een kappersgroothandel heb je ze kant en klaar,klik en klaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onlangs had Kruitvat ze in de aanbieding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kan ze bij de clairs kopen. zelfs met krullen..
maar je kan ze beter bij de kapper laten inzetten dan kan je ze altijd bij verven en je weet zeker dat het goed gebeurt je kan ze ook gewoon los bij de kapper halen.
ook kan je naar de kapper gaan voor informatie gewoon vragen bij een paar verschillende kappers en ook naar de prijs vragen