Welke Nederlande kledingmaat is de Engelse Size: 06 08 10 12 14 16

In een engelse webshop moet ik kiezen uit deze maten, maar ik weet niet welke maat deze sizes zijn/

13 jaar geleden
in: Mode
15.5K

Het beste antwoord

06 = 34
08 = 36
10 = 38
en zo verder..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hieronder een lijste met de verschillende maten in engels europees en amerikaans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10= 36 en 12= 38
Voor mijn dochters nam ik in ieder geval die maten mee uit NZ en dat was goed.
Dus zal het zijn; 32,34,36,38,40,42.

Toegevoegd na 3 minuten:
Maar ik heb het idee dat de NL maten veranderd zijn en het kan zijn dat dat wereldwijd zo gegaan is.
De maten zijn veranderd in het voordeel van de stevige mensen, ik had altijd maat 36/38 en tegenwoordig soms wel 34 en dat kan echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10 is 38 en 12 is 40
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grappig leuk diertje, toen ik in NZ was niet, daarom ook mijn toevoeging.
Welke maat heeft jou vachtje?, xxs zeker, ha,ha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarom die min zeker?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min is niet van mij hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gelukkig, dan is mijn minnaar weer aan het werk.