Wat doen voorgevormde cups in een bh?

Heeft het zin om voorgevormde cups te nemen als je 75AA hebt

Toegevoegd na 26 minuten:
en waar zou ik ze kunnen kopen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.4K

Het beste antwoord

Een voorgevormde cup duwt niet zozeer je borsten omhoog zoals bij voorgevúlde of push-up BH's, maar zorgt er meer voor dat je a) je tepels niet door je BH heen ziet zoals je dat bij bijvoorbeeld een T-shirt BH kunt hebben en b) afhankelijk van je maat en de vorm van je borsten, kan het zijn dat je met een voorgevormde cup je borsten wat mooier uit laat komen omdat de cupjes al mooi rond zijn en je borsten omvatten, in plaats van een 'gewone' BH waarbij het meer je borsten steunt. Vooral bij de kleinere maatjes vind ik dat voorgevormd wel prettig en ook wat mooier kan zijn, maar zoiets is natuurlijk heel persoonlijk. Als je bijvoorbeeld - zoals ik - zo'n kleine cupmaat hebt dat eigenlijk geen enkele BH goed past, zou je bij een niet-voorgevormde BH al snel van de buitenkant zien dat de cups te groot zijn voor de borst doordat de stof gaat rimpelen. Bij voorgevormde cups zie je dat niet: ook als je borsten eigenlijk wat kleiner zijn dan de cups die je draagt, blijven de cups hun vorm behouden en zeker onder kleding kun je dan echt niet zien dat je BH niet helemaal aansluit aan je borsten.

Voorgevormde BH's kun je ongeveer overal kopen, alleen in de maat die je zoekt is het wat minder. Kijk eens bij de antwoorden op deze vraag, daar staan ook tips bij: http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/mode-accessoires/verkopen-bh-kleine-cupmaten.440312
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze bh's zorgen ervoor dat je borsten omhoog geduwd worden en mooier uitkomen, in de kleine maten is deze bh het makkelijkst in push up model te krijgen.

Toegevoegd na 8 uur:
Je kunt ze vinden bij V&D, H&M, de Hema en de lingeriewinkels.
Meet je borsten nog eens of je wel echt voor de juiste maat hebt gekozen, dat kan nog mee gaan vallen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb maat 80 a maar kan denk ik aa ook aan.
Heb ik nog nooit gepast maar ik heb ruimte over.
Ik koop altijd voorgevormde cups en vind dat erg mooi staan onder een strak truitje.
Maar doordat ze alleen aan de onderkant van de bh dikker zijn krijg je met een wijder shirt vaak dat je shirt zeg maar in je bh valt.
dan zie je dus dat er iets niet klopt.
dus gebruik ik bij die shirts een gewone push up bh.
maar bij de voorgevormde of de wow bra lijken ze echt minimaal 1 maat groter.