Ik wil graag een fringe bikini, zakt deze niet af?

Ik wil graag een fringe bikini, ik heb ook een leuke gezien (zet hieronder de site), maar ik heb nog niet veel borsten dus ben bang dat hij dan afzakt. Zit er iets bij van bandjes?

http://www.fringebikinishop.com/strapless-fringe-bikinis.html

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Strapless tops heeft nooit bandjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de cups zit dan een antislip strookje, wat het afzakken grotendeels voorkomt, maar dit werkt niet als je het water inplonst, of hard gaat lopen. Je kunt beter een bikini kopen met bandjes.

Antwoorden (2)

Hoi, ik heb ook een fringe bikini en ook niet veel borsten. Bij mij zit hij gewoon goed, want je kan hem afstellen ;-)

Toegevoegd na 36 seconden:
Er zitten ook bandjes bij trouwens ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, deze zakt niet af! Ik heb zelf ook een fringebikini gekocht en heb hem inmiddels 'getest'. Ik was namelijk ook een beetje bang dat de bikini zou afzakken. Dit was niet het geval, aangezien je hem zo strak kan doen als je wilt.