Weet iemand waar je sweaters/truien kan kopen met prints/plaatjes erop voor heren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

op asos.com kan je er erg veel bestellen! de prijzen vallen ook erg mee en geen verzendkosten!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

H&m ,jacks & jones,men at work,woek, brittain en new yorker vele andere zaken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij www.otto.nl/heren/shirts/truien en verder bij (zowat) elke andere kledingwinkel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sting, Jack&Jones, Hema, C&A, H&M. er zijn een heleboel winkels waar je zulke sweaters/truien vinden kunt. Het ligt er maar net aan in welke stad je op zoek gaat naar de sweaters/truien. Succes! :)