Wanneer je iets voller bent (volslank) kun je dan beter een bikini of tankini dragen voor een slanker effect?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Een leuke bikini + zelfvertrouwen.
Kijk vooral naar de vorm van het broekje. Hoog uitgesneden werkt bijvoorbeeld goed bij bredere heupen en bovenbenen, laat je slanker lijken.
Ritsuka
12 jaar geleden
http://www.google.nl/search?&q=bikini+body+type
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien nog beter een badpak?
Je hebt speciale met afslankeffect.
Zo 1 heeft mijn tante,die is stevig,niet echt dik,en daar lijkt ze een stuk slanker in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou gaan voor een bikiki, Met een goed passend broekje (niet te klein, maar zeker niet te groot) en een bovenstukje met ondersteuning (bv beugels). Bij een tankini zijn de topjes vaak slap en zonder ondersteuning. Een mooi badpak kleed altijd goed af maar dat is zomers zo warm, om in te zwemmen wel weer heel prettig.
Een mooie omslag doek (pareo) bij een goed passende bikini kleed hartstikke mooi af.

Antwoorden (4)

Bikini.
Met tankini denkt de ander meteen al dat je wat verhult. Ws denk je zelf dat t erger is dan t is.
Én, als je zont is je buik toch al platter...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bedoeling is dat een tankini een slanker effect geeft. Dat doet het niet, je voelt je hooguit 'veiliger' omdat de rollen bedekt zijn maar je houdt toch echt niemand voor de gek.

Trek aan wat op de eerste plaats het lekkerste zit (9 van de 10 keer een bikini)
Als het lekker zit voel je je er vaak ook beter in.

heb de links van otto tankini en bikini erbij gedaan, kijk en vergelijk.
Bij sommige kledingstukken zie je dat ze zó typisch voor te dikke vrouwen zijn gemaakt dat het feit dat je het draagt al een dikke indruk wekt. Ik vind dat dat voor Tankini's ook het geval is. Produkt is uitgevonden omdat het op je schaamtegevoel werkt (meer bedekt, minder schaamte) niet omdat het werkelijk iets voor je doet.

Wat beter werkt is een vormend badpak maar dat is weer niet zo heel erg prettig bij 30°

Kortom, zet je gêne aan de kant en trek een bikini aan. De enige die met jouw vormen zit ben jij, verder niemand! Bedenk hoe belangrijk of beter gezegd onbelangrijk je het zelf vind hoe andere mensen in hun bikini zitten. Het maakt je waarschijnlijk niks uit en zo maakt het anderen niks uit hoe jij in je bikini zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belangrijk is vooral dat je kiest voor een stofje met een druk patroon. Wil je verhullen dan kun je beter voor een Tankini gaan, maar let wel op dat het topje je borsten goed ondersteund en dat de stof niet te veel flubbert, dat geeft een "breder" effect dan dat je eigenlijk bent. En anders kan ik je een badpak aanraden, er zijn namelijk veel badpakken met een slankend effect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om een goed zittende bikini of badpak te kopen. Je hebt tegenwoordig zoveel keuze. Probeer deze website http://www.farfallina.nl/ Ze geven je goed advies en ze hebben behoorlijk wat keuze. Als jij je happy voelt dan straal je dat ook uit dus dan maakt het niet uit of je een bikini of badpak draagt naar mijn idee:-)