Waar kan ik een adidas flock vest indigo-wit kopen?

Graag in de maat xs, maakt niet uit waar: op het internet of rond Amsterdam.

Toegevoegd na 12 minuten:
Of in de maat s

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Bij de Adidas winkel, als je deze bedoeld:
http://www.adidas.nl/heren-adi-flock-vest-met-capuchon/X41262_320.html
Hij is blauw, indigo is meer paars blauw, maar In echt indigo kunnen wij hem niet vinden, indigo wordt vaak blauw genoemd, dus mogelijk bedoel je deze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja die wil ik ook graag maar heb je die donkerblauwe (indigo) ook gevonden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, ik kon alleen deze vinden. Zoek even op de site, misschien staat die er toch op, ik ben stekeblind en heb de hulp van mijn kinderen hierbij nodig, dus ik kan je nu even niet verder helpen. Sorry.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!