Waar kan ik hele grote maten panty kopen?

De grootste die ik ooit heb kunnen vinden was 60/62 bij Ulla popken. Maar ook deze passen niet qua lengte.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (2)

Kijk eens op de website van evaly.nl
Daar hebben ze echte grote maten .
En wellicht zijn hold-up kousen een oplossing. Ik heb ook altijd problemen met de lengte en daaom vind ik kousen een echte oplossing!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goeie tip van de hold -up kousen, maar ook deze site gaat tot maat 60-62.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat weet ik maar je kan de eigenaresse gewoon een mail sturen met je maten en dan geeft zij perfect advies.
De kousen en ik neem aan ook de panties zijn voornamelijk heel breed waardoor het niet in de lengte "krimp" als je ze aan trekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nylon kousen zijn inderdaad ideaal
Hallo hier in deze winkel hebben ze XL panty's
Het is een Belgische winkel ZEB maar je kan eenvoudig online bestellen.
http://www.zeb.be/tradetracker/?tt=13675_12_71666_panty&r=%2F