Waar kun je bh's van het merk Boobs & Bloomers kopen?

Hoi, Weten jullie waar je in een echte winkel (dus GEEN online shop), bh's van het merk Boobs & Bloomers kunt kopen?? Ik heb tot nu toe alleen nog maar online shops gezien, en daar wil ik geen kleding op kopen. Groetjes van mij

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Bij de Bijenkorf verkopen ze ze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de V&D en Hema ben ik wezen kijken, maar daar hadden ze er geen. Bij V&D hadden ze 1 witte, maar ik zocht juist zo'n vrolijke. Bij de Bijenkorf hebben ze er jammer genoeg ook niet veel.. maar toch bedankt!

Andere antwoorden (1)

Als het goed is moet V&D ze hebben.

Toegevoegd na 50 seconden:
De HEMA heeft ze ook gehad,maar ik weet niet of dit nog zo is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja de v&d heeft ze inderdaad