Jas. Zie ook uitleg hieronder. Mijn jas brokkelt af, de binnenkant, hoe kan ik ervoor zorgen dat alles in een keer afbrokkelt?

Mijn jas heeft als binnenvoering een soort van vissersnet. Daaronder zit dan de binnenlaag van de jas, die brokkelt af. Dus telkens als ik mijn jas aandoe komen er vlodders binnenvoering vanaf. Ik wil zorgen dat dit verdwijnt, dus dat alle vlodders in een keer verdwijnen (want voorkomen doe je niet). Heeft iemand hier een nuttige tip voor? Ik heb het met meerdere jassen namelijk. Zou heel dankbaar zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (1)

Mijn jas overkwam het ook, er is niets aan te doen. Ik heb mijn jas weggegooid, met veel spijt. Ik denk dat dat het enige is dat er op zit.
Je kunt proberen hem buiten eindeloos te verfrommelen, maar het is een soort kunststof dat er uit komt en denkelijk niet milieuvriendelijk.