Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vind jij het prettig om kleding te krijgen voor je kinderen?

En dan heb ik het over kleding van bv de kinderen waar ze uitgegroeid zijn.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
715

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat ligt er een beetje aan. Als de kinderen met elkaar omgaan dan vind ik het niks. Want dan krijg je al snel van: heej, dat zijn mijn kleren. Maar zeker als ze kleiner zijn dan is van alles welkom. En wees eerlijk, van broeken etc kun je toch nooit genoeg hebben?
Je hóeft het ze niet aan te trekken maar je gebruikt alleen díe dingen die bruikbaar zijn. En de rest kan alsnog in de zak van Max ofzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ligt eraan van wie het komt en hoe het eruit ziet, als het van mijn schoonzus komt heb ik er geen probleem mee,
daarnaast is je vraag niet leeftijds gebonden en heb ik het gebasseerd op baby kleren, ik weet niet wat ik doe als ze ouder zijn daar kan ik nog niet over meepraten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen probleem mits het schoon en heel is... heb het heel lang noodgedwongen moeten aannemen en dan zet je heel gauw je trots opzij...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor! Als het er nog netjes uitziet vind ik dat prima.... Alleen schoenen zou ik niet aannemen. Schijnt namelijk niet zo gezond te zijn, want die gaan toch naar je voet staan.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor... toen mijn kinderen klein waren, was ik altijd heel blij met 'le bague'... dat was een tas (bag) die bij mijn zusjes en vriendinnen de ronde deed en waarmee kinderkleding, die nog niet versleten was, wisselde van eigenaar/drager...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het er nog mooi uitziet ; perfect ! Graag zelfs. Kinderkleding is duur, en ze groeien er in mum van tijd uit. Ik heb dus altijd dankbaar de te klein geworden kleren van mensen uit mijn omgeving overgenomen, en ook wel eens wat tweedehands gekocht. Sommige kleren zijn zo goed : we hebben hier in de ' kring' een Lapagayo-truitje dat inmiddels door het achtste kind op rij gedragen wordt en het is nog steeds even mooi als in 1996.

En zelf overkomt het me ook regelmatig ; zoek je de kast uit, hangt er weer allemaal vrij nieuw spul dat ze 1 of 2 keer gedragen hebben en inmiddels al niet meer passen - of niet mooi vinden, dat wordt ook steeds lastiger. Gelukkig heb ik weer mensen die ik daar blij mee kan maken.

Op onderbroeken en sokken na, voldoet bijna alle tweedehandskleding. En de kinderen vinden het altijd geweldig als er weer zo'n verrassings-zak binnenkomt. Lekker graaien wat je mooi vindt en past, en de rest gaat dan naar de volgende, de kringloopwinkel of de zak van max.

Voor de jongste neem ik nog steeds kleding met ervaring aan, de oudste koopt inmiddels zelf haar tweedehands pleding op Marktplaats enzo ; kan ze veel langer met haar kleedgeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het inderdaad prettig om kleding te krijgen voor mijn dochter. Ligt er wel aan van wie en of het mooie kleding is.
Ik koop soms ook tweedehands kleding voor haar op marktplaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding