Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe duur is een bla bla tas? (schoudertas)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij kosten ze tussen de 25 en de 30 euro, maar helemaal zeker weet ik het niet meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
reclame maken????
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Coeck Dat was ook mijn eerste impulsieve reactie ;-)
Echter...
Indien je dit soort vragen onder de noemer 'verdoken' reclame gaat plaatsen dan 'moeten' de moderators in bepaalde categorieën meer dan de helft van de vragen deleten en dan schiet er onder andere in de rubriek maatschappij nog weinig over om over te communiceren. Liefs en fijne dag nog!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Neem eens contact op met Bla-Bla Trends in de Korenstraat 106 of in de Hoofdstraat 123A te Apeldoorn want deze tassen zijn blijkbaar alleen bij Trends verkrijgbaar.

Op dit moment geven ze 30 tot 50% korting.

Als je op de bijgevoegde link klikt dan kan je links onderaan ook op de link voor e-mail klikken en ik stel voor dat je via die weg naar de prijs vraagt want die wordt nergens vermeld (wellicht vanwege de kortingen) en een telefoonnummer heb ik ook niet kunnen vinden.
Contacteren via de Modern Way en Mailen dus ;-) ;-)

Liefs en Succes ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via Facebook of Twitter kan je hen ook bereiken. Zie zelfde link als toegevoegd bij mijn antwoord.
Ik gebruik geen van beide communicatiekanalen dus ik had ze over het hoofd gezien ;-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding