Hoe bereik ik deze make up-look?

Hallo!
Ik wil heel graag weten hoe ik deze make up look kan krijgen:
http://tinypic.com/r/11j5578/7
Ik ben nogal verlegen, en dit zou mijn zelfvertrouwen ten goede zijn! (:
Welke lipstick, lipgloss, blush, bronzer, highlighter, oogpotlood, eyeliner, oogschaduw etc. heb ik nodig?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met een serieus antwoord.
Alvast heel erg bedankt, Anna. (:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Halla Serena!

Deze look lijkt moeilijk, maar valt in principe wel mee!De ogen vergen even wat oefening, maar niet te snel opgeven!

Om deze look te krijgen moet je uiteraard beginnen met de foundation.

- Werk met een camouflage eventuele onzuiverheden weg en breng dan een passende kleur foundation aan.

- Breng deze ook door aan op de lippen en neem ook je oogleden mee ter fixatie van de oogschaduw.

- Poeder je gezicht af met een mooie poeder zodat de foundation nergens meer heen gaat. ('smelt' door bv zweten, zon of regen)

- De ogen van de foto noemen we 'smokey eyes', dit is even wat werk.

Je begint met een zwart oogpotlood, het liefst een beetje een zachte. Vul het onderste ooglid helemaal in met het oogpotlood, normaal trek je een lijntje boven je oog, maar nu vul je het ooglid helemaal in.
Daarna pak je een schuin kwastje waarmee je het potlood naar boven vervaagd en zodat het zwart dezelfde vorm krijgt als op de foto.
Daarna fixeer je het zwart met een zwarte oogschaduw.
De ruimte die overblijft tussen het zwart en je wenkbrauw vul je in met een lichte kleur, maar de overgang tussen het wit het zwart mag wel wat wazig zodat het mooi in elkaar overloopt. Dit krijg je door het een beetje te laten overlappen.

-Omrand je ogen nog mooi met een zwart potlood, dus onder én boven nog een extra zwart lijntje.

- Gebruik een goede mascara, voor deze look het liefst een volume mascara. Ook mag je voor deze look goed wat mascara gebruiken!

- Teken je wenkbrauwen mooi strak met een donker oogpotlood.

- Een mooi blank glosje op je lippen en klaar! (Misschien is je foundation niet de gewenste kleur voor je lippen, de kleur die zij op haar lippen heeft heet nude, en is overal wel te krijgen als lipstick of glosje. Zorg er wel voor dat het mooi glanst, dat kan heel goed met een blank glosje.)

Heel veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi Anna,
Als ik jou was, zou ik maar gewoon beginnen met alleen wat mascara en eventueel een laagje foundation, mascara zorgt voor een openere blik, met foundation of poepertje heb je iets meer kleur.
Dit meisje met deze make-up is behoorlijk zwaar opgemaakt hoor, dat is voor door de week beetje over de top als je het mij vraagt.
Voor eventueel een speciale gelegenheid kan het leuk zijn, maar ik zou me er niet prettig invoelen.
Net of je jezelf wil bedekken!
En dat zou je niet moeten willen.. Wanneer jij goed in je vel zit, straal je dat uit en zien mensen dat ook.
Heb zelfvertrouwen!
Maar om op je vraag te antwoorden, als je langs de Ici Paris of de Douglas of Da gaat kunnen zij jou daar perfect helpen.
Ik gebruik zelf altijd make-up van Clinique dat is wel wat duurder maar van goede kwaliteit en parfumvrij!
Succes ermee!

Maar het belangrijkste; blijf jezelf en durf jezelf ook te zijn!

Toegevoegd na 1 minuut:
Ho met poepertje bedoel ik natuurlijk poedertje

Shame on me haha