Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar ik zonnebrillen voor een smal en klein gezicht kan kopen?

Ik zoek een (kleine maat) zonnebril. Zonnebrillen met een 'normale' mag zijn mij te groot. Het liefst niet duurder dan €20. Webshop is niet erg!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik koop vaak kinderzonnebrillen omdat deze gewoon beter passen. deze verkopen ze overal, Takko, hema, scapino en ga zo maar door.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben bang dat die te kinderachtig zijn? Maar ik zal hier een keer naar kijken. Dankjewel!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Natuurlijk zitten er kinderachtige tussen die roze of met bloemetjes zijn maar er zitten ook veel leuke tussen waarvan je niet kunt zeggen of het nou wel of niet voor kinderen is.
Afgelopen week heb ik een zonnebril gekocht bij de H&M. Bij het passen waren er veel brillen die erg strak zaten. Dus ik zou naar de H&M gaan want je hebt ook veel keus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar zal ik eens gaan kijken, dankjewel!
Als je gewoon een kindermodel neemt, die zijn meestal ook gewoon erg leuk alleen zijn ze kleiner dus die moeten passen. Bij Wibra weet ik in ieder geval wel dat ze daar erg leuke hebben voor 3/4 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar zal ik dan even langs gaan. Dankjewel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding