Donker haar met veel highlights om blonder haar te krijgen?

ik heb mijn haar een tijdje terug donker laten verven. Ik heb eigenlijk donkerblond haar en wil het graag weer terug. Als ik bij de kapper veel highlights laat zetten met een donkerblonde kleur, komt het er dan raar uit te zien of zie je dan bijna geen donker meer? mijn haar is lang.

Toegevoegd na 2 minuten:
En kan ik het dan met head&schoulders lichter krijgen of wordt het dan een gekke kleur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K

Het beste antwoord

Head and shoulders is vrij heftig en trekt indd iets kleur uit je haar. Ik zou t als ik jou was eerst vaak wassen, even wachten nog met high lights want hoe lichter het is, hoe mooier highlights worden!! Maar dit is inderdaad wel de manier om steeds weer lichter te worden. Succes want het is wel best heftig voor je jaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kan, mijn dochter wil dat ook laten doen en heeft pas geinformeerd bij de kapper welke manier het beste was om terug naar blond te gaan, en dat was idd met highlights.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan inderdaad veel highlights laten zetten, je vermeld in je vraag dat je lange haren hebt, als je er veel laat zetten en meteen helemaal tot beneden word het al gauw rond de 90 euro! je kunt ook blondspray kopen bij het kruidvat, hema. en in je haren spuiten en lang laten intrekken in de zon. dat word het al snel een stuk lichter