Waar kan ik de Adidas Nizza Hi Lux Giraffe op een Nederlandse site bestellen?

Vanuit het buitenland is onveilig, duurt langer en brengt hogere verzendkosten met zich mee. Daarom zoek ik een Nederlandse (web)winkel. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet weten, maar je kan ze gewoon in het buitenland bestellen met een creditcard. Dan is je aankoop gewoon verzekerd. En als je die schoenen echt graag wil hebben moet je misschien toch de extra verzendkosten voor lief nemen.
Suc6

Het beste antwoord

Je kunt ze kopen in o.a. de adidas shop.

Als je in Google de zoekterm gebruikt en dan klikt op de optie "pagina's uit Nederland" krijg je een beter zoekresultaat in dit geval. In de bron staat ook de zoeklink.