Waarom gaan shampoo reclames altijd over glanzend haar terwijl stug haar veel makkelijker te modelleren is?

Je, je hebt mensen die hun haar ook stijl en heel glanzend willen. Maar ik ken meer mensen die volume in hun haar willen. Als ik shampoo gebruik waar mijn haar zo glad en glanzend wordt, dan zit het voor geen meter. De gel en wax van tegenwoordig is wel voor een "out of bed look" en daar wordt ook reclame voor gemaakt, maar waarom voor shampoos niet?!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat snap ik ook niet. Al die dansende vrouwtjes met hun glimmende haartjes. Ik vind dat niet echt mooi.
Geef mij dan maar een dof krullenkoppie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whaa, eindelijk vrouwen die het ook snappen, haha! Niets beter dan een wilde kop krullen of woest haar!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar Toet is geen vrouw :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mee eens dames ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ohh sorry Toet! Eindelijk mannen en vrouwen die het ook snappen*!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahahaha geweldig!! Ik gebruik "palmolive" die roze, daar wordt mn haar lekker stug van, ik heb nog geen shampoo gevonden die "slechter" werkt :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En met nat haar gaan slapen is ook handig, vind ik. Als je geen nat kussen wil dan kun je een haarhanddoek kopen voor 1 euro bij blokker, of bij de action, ideale dingen! Als je slaapt rolt die vanzelf wel af. Deze shampoo bedoel ik: http://www.drogisterij.net/producten/400x400/169245_1_Palmolive_Basics_Shampoo_Amandel_voor_droog___beschadigd_haar.jpg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het door jullie gewenste resultaat verkrijg je door doorzichtige shampoo te gebruiken, die er uitziet als vloeibare zeep dus.
Moeilijk te vinden, want alles is zo crème achtig tegenwoordig...
Meestal zijn de goedkoopste shampoo's hiervoor het beste. Zoals die van Euroshopper, was daar je haar 2x mee en je hebt wat je wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dan heb ik HET middel gevonden , voor stugger en meer voume, ge-weldig ..
Maar ik mag geen reclame maken...
Je hebt er ook creme van, zit in een blauw blikje, maar dit heet volume, en zit in een klein plantenspuitje :))
Je doet het in je haar na het wassen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er staat volume sensation op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha! Veel plezier in de stad morgen! Ik weet zeker dat je haar er (nog) verbluffender uit gaat zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahhah ik zie het al voor me. "Wat ga jij doen?"
"Och, even mijn haar verwaarlozen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahah!

Antwoorden (6)

Shampoo is om het haar te reinigen, men hoort daar graag de eigenschappen glad en glanzend bij. Shampoo waarvan men roept 'hier wordt uw haar lekker stug van' zal niet verkopen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Er is overigens wel heel veel volume shampoo te koop, vooral bedoeld voor fijn/dun haar.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet? Bij gel en wax is dat toch ook het geval? Ze hebben het dan niet over de klitten die je ervan krijgt. Waarom is glad haar overigens zo goed? Ik zou naar de winkel rennen voor een stugge shampoo!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij klitten krijgt van gel en wax dan is je haar niet zo gezond.
Misschien heb je een voedende glansshampoo nodig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe me een lol zeg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HAHAHAHAHAHA
Sinds wanneer hebben commercials ook maar íets te maken met de realiteit?
Het is niet de bedoeling dat iemand er over nadenkt, slechts dat men zich er door aangesproken voelt.
Als die vrouw op TV verschrikkelijk blij is met haar lange, glanzende lokken, dan zal jij dat ook wel worden, toch?

Trouwens, niet iedereen wil meer volume.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schwarzkopf shampoo voor alledag maakt je haar zo droog als gort...En ook die groene flessen van Palmolive, ben ff kwijt welke dat is. Ik vind het troep maar ik geloof dat jij het net nodig hebt...
:-0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wauw! Ik ben benieuwd! Klinkt veelbelovend, haa!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is toch geen antwoord op de vraag? :\
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb je best wel gelijk in maar gaf jij ook niet een tip in de reacties op je eigen antwoord? Het zij mij vergeven denk ik..
;-)
Er zijn ook veel volume shampoos te koop, hier wordt ook wel degelijk reclame voor gemaakt. Ik herken wel wat je zegt. Zorg dat je geen conditioner gebruikt en neem een masker voor vet haar, dat maakt ook wat droger dus stugger. Fohn je haar met een flinke dot moes bijna droog terwijl je voorover hangt, dus met je hoofd naar beneden. Flink kneden voor volume. Daarna even met een bus haarlak aan de gang en je hebt een volle bos met haar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de glans maakt het mooi. vooral met het licht dat er op schijnt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat glanzend haar er gezonder uitziet (goed verzorgd dus)