waar koop je tienerjurken ?

Ik ga naar citogala, maar alle mooie jurken zijn altijd van volwassenen of van peuters.
Weteen jullie een winkel?
Ik zoek een Cocktail/galajurk.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Amadea
10 jaar geleden
CitoGala = het feest voor scholieren die van groep 8 naar het middelbaar onderwijs gaan. Dus kinderen van 11 of 12 jaar...

Antwoorden (4)

Nou die koop je hier: http://www.galajurk.nl/cocktailjurken.htm

zoek op cocktailjurk of sweetsixteenjurk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij Nelly.com zijn altijd wel leuke jurkjes , veel verschillende en niet altijd te duur. Ik heb zelf ook dat probleem een beetje, zo van niet de goede maat vinden die ik heb. :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb laatst een hele mooie jurk bij steps gekocht voor de bruiloft van mijn broer.
Het viel heel goed in de smaak dus je zou daar kunnen kijken.
Maar het is wel een winkel waar het maar net moet zijn.
Soms is er heel erg veel leuk
En soms is het echt voor volwassen.
Dus als je geluk heb kun je goed scoren ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi! Op jurkjes.nl staan heel veel cocktailjurkjes van verschillende webshops verzameld. Dat is vet makkelijk zoeken!