Kun je kaal worden door gel?

Ik heb vele verhalen gehoord dat als je elke dag gel in je haar doet, later kaal kunt worden. Dus wou ik vragen, of dit kan?
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen kan kaal worden hè,

Het beste antwoord

Complete onzin verhalen! Kaal worden is genetisch bepaald. Zelfs door altijd een hoed dragen word je niet kaal. Gewoon lekker gel in je haar blijven doen. Als je je haar en hoofdhuid maar regelmatig goed wast tegen andere ongewenste zaken zoals schilfers enz.
Er zijn ook ziektes die kaalheid kunnen veroorzaken maar gel is geen ziekte! En de informatie komt van mijn dermatoloog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke bedankt. Ik douche me elke dag, en zeep m'n haar goed in. Dus daar zou het nooit aan kunnen liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, je hoeft je haar ook niet elke dag te wassen hoor! Als je dit doet neem dan een zachte "elke dag" shampoo. Maar misschien vind je het prettig door die gel? Weet natuurlijk niet welke je gebruikt? Er zijn zoveel verschillende....pfftt.......
Tip van een vriend van me wiens haar altijd zo goed zit. Die wast het nooit maar spoelt het alleen elke ochtend heel grondig en masseert zacht zijn hoofdhuid!
Ook niet teveel shampoo gebruiken dat droogt je hoofdhuid uit. Matig zijn met shampoo. Het wordt echt wel schoon. Eigenlijk is 1/2 keer p/w wassen wel genoeg. Niet bang zijn voor kaal worden. Onzin verhalen en mocht je het ooit worden? Ik weet niet hoe oud of jong je bent: ach misschien hebben ze er dan tegen die tijd een middeltje tegen? Maar echt waar: van gel gebruiken word je niet kaal. Wat denk je van vrouwen die hun haar elke dag teasen, fohnen en dan nog mousse en haarlak gebruiken ook en dat hun hele leven lang al? Die zijn ook niet kaal geworden en die het zijn geworden komt door een ziekte die Alopecia Areata heet maar da's een ander verhaal. :)