Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik niet te lange en smalle voeten krijg in all stars?

ik heb best wel smalle voeten, maar ik wil heel erg graag lage zwarte all stars kopen. Ik vind het alleen niet mooi als ik er van die lange voeten in krijg. Soms lijkt het namelijk net als of ik clownsvoeten ben.
Heeft iemand tips? Please?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij lage All Stars lijken je voeten nu eenmaal langer dan bij hoge.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ander type schoenen halen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Daar is niet echt een oplossing voor, ik zou zeggen dat je door moet zoeken naar die schoenen die niet te lang zijn en precies goed zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van boven lijkt dat meer zo dan vanaf de kant hoe anderen je bekijken. Allstars laten je voeten inderdaad snel langer lijken maar dat komt door het model en het teenstuk.

Als jij geen lange voeten hebt krijg je er ook geen lange voeten in, dat lijkt alleen maar zo. Als je dat lelijk vindt moet je ze niet kopen maar nogmaals: het lijkt maar zo en iedereen heeft dat, dat komt niet door jouw smalle voeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit probleem heb ik zelf ook, ik koop gewoonweg geen schoenen die lang 'lijken'.
Hier kun je bijna geen oplossing voor vinden, misschien dat de hoogte van de schoen de lengte wel kan nuanceren, maar zoals je zelf zegt wil je lage zwarte. Je kan wel proberen een schoen te nemen met een iets dikkere zool, hierdoor zal je voet minder op een plankje lijken en dus minder lang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding