waar kan ik de air jordan spikize bordeaux schoenen kopen voor een leuke prijs?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Heb je ebay al geprobeerd? Ik heb 13 jaar gezocht naar de And1 Tai Chi schoenen, gedragen in de nba in 2000. Hier nooit uitgebracht. Pas nog een nieuw set kunnen scoren,

Gewoon ebay.com en dan de naam ingeven ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
13 jaar op zoek naar een paar schoenen? Wauw, dat is alleen voor de echte doorzetters!
paulus811
11 jaar geleden
Goed antwoord trouwens. Wel op ebay.com zoeken, niet op een andere ebay variant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de mijne gevonden op ebay italië, nadat ik naar daar werd doorverwezen via ebay belgië ;)
Ik heb laatst de Air Jordan Crimsons gevonden via www.jordansbestellen.net - wellicht dat je via hun ook aan de Spizike kan komen? Wil deze ook hebben dus mocht je wat vinden, let me know !