Hoe komt het dat sommige vrouwen hun benen niet scheren?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
5.6K

Het beste antwoord

Ik scheer mijn benen ook niet.
Daar krijg ik stoppels voor terug en dat is zo mogelijk nog onaagenamer dan haar op m'n benen.
Ik trek de haartjes uit (Silkepil of harsen) en dan komen er zachte haartjes voor terug ...
Er zijn zat vrouwen die makeup, ontharen, kappers, manicure, pedicure, enz. onzin vinden en daar dus niet aan (mee) doen.
Dat moet iedereen maar voor zichzelf weten.
Leef en laat leven, vooral als anderen er geen last van hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Dat doen ze niet, omdat het niet hoeft.

Het is niet verplicht.
14 jaar geleden
Misschien dat ze dit nooit hebben geleerd, of dat de partner deze er niet op wijst en er ook geen problemen mee heeft.

Het wordt een ander verhaal als de partner dit aangeeft. Zo wordt deze persoon er dus op gewezen. En het dan misschien alsnog gaat doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een kennisje van mij scheert haar benen (en oksels) niet, omdat ze het onnatuurlijk vindt, en opgelegd door de mode/maatschappij.
make-up zal ze ook nooit gebruiken.
14 jaar geleden
Scheren is heel persoonlijk. Er zijn mensen die het gewoon niet doen omdat ze vinden dat de natuur zijn beloop moet hebben. Of omdat het winter is en je toch niet in een rokje rondloopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou een vrouw haar benen moeten scheren? Is toch geen verplichting, dat moet iedere vrouw voor haar zelf beslissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe komt het dat sommige mannen hun snor niet scheren?
Je doet het of je doet het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er vrouwen zijn die het niet als een uiting van vrouwelijkheid zien, denk ik. Er geen last van hebben en het juist voor zichzelf niet nodig vinden om te scheren.

Je kunt het ook omdraaien: waarom geven de meeste vrouwen er juist de voorkeur aan om hun benen te scheren en voor wie doen ze het?

Er is geen mooier of beter. Iedere vrouw maakt haar eigen keus en ergens is het toch raar, dat er andere vrouwen zijn die hun hier 'vreemd op aankijken'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb nog nooit een vrouw gezien die haar benen schoor, maar dat ter zijde...

Wij als mens zijn, pak hem beet ±200 miljoen jaar oud, kan wat meer en kan wat minder zijn... Vanaf eerste begin tot en met 80 jaar terug (toen er geen scheermachines waren) schoor geen enkele vrouw zich, want het gewoonweg nog niet mogelijk technisch gezien... Vrouwen hebben dus 99,999999% van de tijd van het bestaan zich niet geschoren en nu wij 0,00000001% later zijn (komma kan hier ook helemaal fout staan, dank u wel als je er me op wijst), rijst er een vraag waarom sommige vrouwen zich NIET scheren...

Kennelijk zijn zij nog niet zo ver en heeft de reclamecampagne hen nog niet kunnen overtuigen van de NOODZAAK van dit gebeuren... Het is een kwestie van tijd, dus over enkel millennia zullen ook die paar vrouwen zich aan het scheren wagen... Want niemand ontkomt eraan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze zich niet storen aan de haren en er geen zin in hebben lijkt mij. Het wordt niet belangrijk gevonden. Ik scheer wel omdat ik me erger aan de haren. Ook als ik panty's draag vind ik het mooi er geen haartjes door heen te zien. Glad vind ik het prettigst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat die vrouwen nog echt zichzelf willen zijn en blijven, en zich niet vanuit commercieel oogpunt willen laten manipuleren.
Dat laten ze aan al die vrouwen over die dit wel doen.