Wat is geborsteld fleece?

Ik ben op zoek naar een trainingsbroek die niet enorm zacht is van binnen. Nou staat er op internet 'geborsteld fleece' wat is dit? is dit juist zacht?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
3.4K

Antwoorden (1)

Doordat het geborsteld is voelt de fleecestof heel zacht aan, en draagt zeer comfortabel. Dat is dus de juiste broek voor jou.

Toegevoegd na 1 uur:
Sorry, over het woordje 'niet' heen gelezen... Deze broek moet je dus NIET hebben!
Amadea
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Het is, volgens mij, niet de juiste broek voor de vraagstelster. Ze schrijft in de toelichting "Ik ben op zoek naar een trainingsbroek die niet enorm zacht is van binnen."