Als je een logo op een shirt wil strijken, gaat dat er na een tijdje vanaf? Of gaat het er lelijk uitzien?

ARAG Logo voor op mijn scheidsrechterstenue, alleen bang dat hij na een paar keer wassen of los gaat of er lelijk uit gaat zien? Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Dat ARAG logo zal van goede kwaliteit zijn, het kan van deze site komen: http://www.logoborduren.org/textiel/_productinfo (onderaan de pagina) en daar staat op dat de "strijk emblemen kookwasbestendig zijn en chemisch reinigbaar en dat ze ook na zeer veel wasbeurten zeer mooi van kleur blijven."

Strijk heel zorgvuldig, rustig en niet te snel. Beter te lang dan te kort maar houd de strijkbout in beweging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hangt erg van de kwaliteit van het logo af.
Binnenstebuiten wassen en niet in de droger is altijd aan te bevelen bij strijk logo's. Dan blijft hij het langste mooi.