Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb nijlons met een plakrand maar die plakt niet meer zo goed, hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Echt plakken, met 'plakstof'doet die rand niet ; het is meer een soort 'blijven kleven' doordat het gladde siliconenmateriaal niet zo makkelijk over je (gladde) haar schuift. (Wrijving).

Na verloop van tijd, zeker als je ze een paar keer gewassen hebt, komt er toch wat stof op die rand, waardoor die beduidend minder glad / kleverig wordt. Je kunt proberen hem heel goed schoon te maken met de hand (een watje met wat afwasmiddel ofzo), dan blijven ze weer even iets beter plakken, maar eigenlijk zijn ze niet echt gemaakt voor langdurig gebruik. Sterker nog, de meeste kousen overleven de eerste wasbeurt niet eens voor ze gaan ladderen. Steunkousen gaan vaak wel wat langer mee, en dan is het schoonmaken van de plakrand wel aan te bevelen.

En natuurlijk zorgen dat je benen glad blijven ; op erg behaarde bovenbenen blijven ze ook niet lang zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat door het wassen (dat doe je toch? ) de plakkracht er af gaat en dat je dus nieuwe aan zult moeten schaffen.
Ik neem tenminste aan dat je niet je toevlucht wilt nemen tot punaises?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem je toch kunstof punaises.
En sommige vrouwen houden wel een lichte prik.
+1
je kunt het beste die plakrand spuiten met 3M spuitbuslijm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je misschien je benen ingesmeerd met een lotion want dan plakken ze niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding