Zijn de normale winkels in Parijs duurder dan in andere steden?

Zoals abercrombie, hollister en al de andere klerenwinkels...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee , niet dat ik al die winkels ken , wat duur is in Parijs iets nuttigen op een terrasje de zelfde consumptie is aan de bar soms wel de helft goedkoper , vaak dan wel staande nuttigen . Sigaretten niet in een bar of restaurant kopen maar alleen in een echte tabaks winkel . Anders kan de prijs wel 3 x de prijs zijn in het gekste geval :( let overal goed op de prijs ook op die zgn aan biedingen buiten of die binnen ook echt op je bord komen en dat je zgn net iets anders had besteld met dus andere prijs :( ook drankjes kunnen extreem in de papieren lopen kijk eerst op de kaart wat het kost . Parijs wordt dagelijks overspoeld met toeristen en een hele groep horeca zaken denkt prima een maal binnen leeg die portemonnee !! Ze komen toch nooit meer terug . Dus mijd die toeristen vallen . Parijs is vol leuke plekken en winkeltjes ook voor leuke prijsjes . Boulevard Haussmann zitten de grote modewinkels printemps en Brunnel of zo iets :) een enorme keuze dn niet altijd duur . Plezier daar.

Antwoorden (1)

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het duurder is, omdat het een toeristische stad is. Kijk maar op NS stations. Daar is ook alles veel duurder dan in een dorpje.

Mvg.

112freak