kan ik met een permanent , golvend haar creareren ?

ik ben een persoon met slijk haar type,
en ik zou juist graag golvend haar willen hebben ( voor meer volume )
als ik een permanent in zet gaat het heel erg veel krullen..
en als ik het ook verzorg..

maar ik wil juist krullen maar niet te veel zodat het alsnog op golvend haar lijkt..
en niet crully hair

heeft iemand tips ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
10.9K

Antwoorden (3)

Je kunt een zogenaamd volume permanent laten zetten, dat gebeurd met grove rollers en vooral bij de haarinzet zodat je meer volume in je haar krijgt, beste even bij de kapper na informeren..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschuwingen voor je eraan begint
Het is zeker heel mooi om een permanent te hebben, we drukken je echter op het hart dat je beter een bewuste keuze moet nemen.

Natuurlijk moet je eerst beseffen dat een permanent voor een heel lange periode in je haar blijft zitten! Het is ook niet een kapsel om "even met de steiltang doorheen te gaan" wanneer je opnieuw steil haar wilt. Bij regen zullen je krullen weer tevoorschijn komen.

Zet alleen een permanent op gezond haar om “horrorscenario’s” te voorkomen.

Door de chemische behandeling zal er een stuk van je haar af moeten. Ook lijken je haar door de krullen een stuk korter. Houd hier rekening mee om teleurstellingen te voorkomen.

Na het permanenten kan je niet vrolijk een kleuring aanbrengen omdat de haren gewoon te beschadigd zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms laten vlechten ook leuke bekken na.. (dan wel 2 vlechten zodat het in evenwicht blijft)
relatief weinig werk.. simpel en gemakkelijk..

je nat haar om je vinger winden en voorzichtig terug loslaten zodat er nog een krul inzit.. dat helpt soms ook..

nat haar laten drogen met allerlei speldjes dat je haar omhoog steken in krulbewegingen

het is allemaal afhankelijk wat voor haar je hebt.. want er zijn verschillende factoren belangrijk (zwaarte, structuur, veel haar weinig haar, dun of dik haar,..)

Bij sommigen zijn er vele oplossingen, bij anderen bijna niet..