Kun je met een stijltang van 15 euro (Babyliss) je haar ermee glad maken?

want volgens mij gaat dat wat moelijk....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (6)

nou het kan wel hoor alleen denk erom dat je haar hier heel erg droog van word en dood gaat!!!!
ik heb het zelf heel erg lang gebruikt...en kon er niet meet zonder omdat me haar zonder tang helemaal droog en pluizig was.

Toegevoegd na 1 minuut:
dus ik raad het je af maar het kan wel hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal best lukken, maar let wel op dat je een stijltang gebruikt met keramische platen, die beschermen je haar omdat ze een soort van infrarode warmte geeft.deze warmte blijft constant. voorkomt dof worden en slijtage van je haar. ik weet niet of deze babyliss ze heeft?

Toegevoegd na 1 minuut:
ohja en vergeet al helemaal niet speciale creme te gebruiken waar je eerst je haar mee insmeert alvorens de tang te gebruiken.. ivm de hitte bescherming
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt van a ndrelon , gladmakende creme die helpt heel goed, in combinatie met je stijltang. Dan gaat dat helemaal goed hoor! Die creme werkt heel goed. Ik heb zelf ook een goedkope, en doe daar een jaar al mee. Waar je even op moet letten is dat de 'plaat' van de tang schoon blijft. Die kun je op een makkelijke manier schoonmaken. Alcohol bij de drogist, is een klein flesje , doe je ook heel lang mee. Succes, en goedkoop hoeft niet altijd duurkoop te zijn hoor. groetjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Babyliss staat wel bekend als een degelijk merk voor haartoestanden, dus wat dat betreft zou het moeten kunnen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een merkloze stijltang van 10 euro, en hiermee kan ik mij haar goed glad maken. Wel smeer ik er altijd eerst een beschermingserum in om m'n haar tegen de hitte te beschermen.

Langzaam de stijltang over je haar heen halen, je hoeft niet heel hard te knijpen. Als het dan niet werkt ga je terug naar de winkel en vraag je een nieuwe. Als extra test kun je nog een druppel water op de stijltang laten vallen. Als deze niet snel verdampt en gaat sissen is de tang niet warm genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf ben ik kapster en ik weet uit ervaring (van vriendinnen en eigen) dat het niet uitmaakt hoe duur de stijltang is. zelf moest ik op een school een stijltang gebruiken van ong. 150 euro.. deze werkte nog slechter dan de stijltang die ik kocht bij de action voor 7,00 euro.. ja, als je het mij vraagt:

een stijltang is altijd slecht voor je haar, maar dat is een krultang, warmterollers, verf, permanent, enz ook. ik zeg dit niet om iedereen bang te maken. maar eigelijk is alles slecht voor je haar. de lucht is dat ook, met die autogassen enz.

ik raad aan om bij warmte-apparaten (zoals stijltang en krultang) een goede product vooraf te gebruiken, en naderhand een serum (bv gloss) erin te verdelen.

verder is het ook nog wanneer je te veel en te vaak de stijltang gebruikt (dus dagelijks) ook erg slecht voor je haar.

maar dat is te vaak je haren met shampoo wassen ook, maar ja alles wat je te veel doet en te vaak is slecht voor je. dat is algemeen bekend!

ik zou zeggen: stijltang is goed genoeg, een betere stijltang kan je in hitte verstellen, zodat je niet met 200 graden je haren stijlt.. en doe het altijd op droog haar met een verzorgingsproduct erin